مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-04اجتماعي

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان/ در ارتفاعات برف می بارد


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان از فردا تا شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: به تدریج از فردا شاهد نفوذ سامانه کم و بیش ناپایدار به منطقه خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان از فردا تا شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: به تدریج از فردا شاهد نفوذ سامانه کم و بیش ناپایدار به منطقه خواهیم بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین پنج تا 25 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار همراه با فعالیت تناوبی جریانات جنوبی تا فردا در منطقه دانست و افزود: طی این مدت آسمانی غالبا آفتابی همراه با وزش باد گرم شدید به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: در پاره ای از نواحی جلگه ای و ساحلی، طی ساعات صبح و شب نیز پدیده مه و مه آلود بودن هوا دور از انتظار نیست، اما به تدریج طی بعد از ظهر و شب سه شنبه شاهد نفوذ سامانه کم و بیش ناپایدار به منطقه خواهیم بود.

دادرس از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: روند کاهش دما و افزایش ابر و مه آلود شدن هوا و وزش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان/ در ارتفاعات برف می بارد

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان/ در ارتفاعات برف می بارد